Tuesday, April 20, 2010

wargh!!!!

aduina!!!baru ari tok ku dapat update blog ku..sengal gila wei..uspot kat kolej sampe ritok lagi sawan..enth bila nak sembuh2 dari sawan nya ya..paksa la aku membawa diri ke library..alasan mok study, tp bila dah dpt on9 alu lupa daratan..punya gila2 aku men"DOWNLOAD" smua korean game shows yg ada kat youtube..uiseh..BALAS DENDAM nampak..heheh..ya lah, aku perlukan hiburan selepas study sampe stress gila2..jd korean game shows jak lah yg boleh membuat kan jiwa raga ku tenang di samping melihat artis-artis KESAYANGAN ku membuat kerja2 gila..haha..hah..lagi satu, minggu tok mmg akn buat aku stress gila2 coz aku da 3 papers mgu tok and tmbah gik ngan ujian JPJ jumaat tok..adush!!!BENGONG aku!!!tp MUMMY ku cakap. just focus pada yg perlu sahaja..so thats mean, i just need to focus in my final not that JPJ..lagipun LESEN tu just sebagai keperluan sahaja..jd apa2 pun yg berlaku hari jumaat nie, guys i need you to support me..okay!!hopefully, i can LULUS both exams..bah, aku continue study lok..so, if aku rajin pegi library esok lusa, i will update more..heheh.. CHOW!!! ANNYONG!!

No comments:

Post a Comment