Friday, April 23, 2010

Y.E.S!!!

aigoo~~~...aiiii chicha!!! i can DO IT, and it happened..argh..I've passed my JPJ TEST!!owh..i thought i might not be able to do it but thanked GOD, YOU gave me the strength and the CONFIDENCE..ahh..but i still rasa sedih because my 'CHINGUYA' failed the test..TIPAH!! next time, do your BEST..macam tak best jugak celebrate sorg2.. I even felt guilty at the time you scream out my name lepas ko terkandas di BUKIT tue..huhu..i'm sorry because i cannot do anything to help you out..huhuh..but, bila ingat balik pengalaman kita start dari last week, mmg funny bah juga..hahah..punya semangat kita first day kelas tu tp bila balik frust gila2 pulak gara2 BUKIT tue..hahah..Hopefully, ko buat yg terbaik ya bila repeat balik test tu d Sandakan nanti..pilih CIKGU yg best2..yg boleh ajar ko sampai ko expert gila2 ngan BUKIT tu nanti..hahah..Hentam jak bukit tu macam kita biasa buat..ngahaha..So, when i get back Miri next week, i want to have my first drive as soon as i arrive in MIRI..hoho..tinggi angan2..Daddy, lend me your car okay..hahah..Here some photos taken by me..Just for kenangan yg x brapa indah..heheh..



Gambar BUKIT yang menghantui kami dari LAST WEEK..heheh..


BARISAN KERETA2 YANG AKAN BERLEPAS..heh..

No comments:

Post a Comment